Hopa
+C

Yük.: +10°

Düş.: +

Pe, 21.04.2016

HABERLER

ŞİKAYET VE TEMENNİLERİNİZİ BİZE İLETİN!

  • 02.06.2015
  • hopatso

 HOPA TSO yönetimi gerçekleştirdiği çalışmaların üyeleri tarafından nasıl karşılandığını anlamak, uygulama ve çalışmalarını üyelerden gelecek şikâyet ve temenniler doğrultusunda şekillendirebilmek için 'Şikayet ve Temenni Kutusu' yaptırarak ofis girişinde bulunan basın panosunun yanına koydurmuştur.


Bu sayede akredite oda olmanın da olmazsa olmazlarından olan şikayetleri alma ve değerlendirme prensibini yerine getirmeyi hedefleyen Oda Yönetimi, interaktif bir yönetim anlayışı benimseyerek çalışmalarına yön vermeyi planlamaktadır.

Verilen hizmetlerle ilgili şikayetlerin yanı sıra dilek ve temennilerin de alınarak plan ve projelere yön verilmesi ve üyelerin taleplerinin doğru bir şekilde analiz edilmesine vesile olacak bu çalışma ile farklı bir yönetim anlayışını sergilenmesi hedeflenmektedir. Her ay düzenli olarak takip edilecek olan şikayet ve temenniler aylık meclis toplantıları öncesi açılarak incelemeye alınacak.  

ŞİKAYET VE TEMENNİLERİNİZİ BİZE İLETİN!