Hopa
+C

Yük.: +10°

Düş.: +

Pe, 21.04.2016

HABERLER


10

 Hopa Ticaret ve Sanayi Odası Üyeleri Müşteri İlişkileri yönetimi eğitimine katıldı. 2018 Yıllık iş planı kapsamında tasarlanan eğitim Oda meclis salonunda oda üyelerin katılımıyla gerçekleştirildi. AÇÜ HOPA MYO Öğretim Görevlisi Duygu KÂHYA tarafından verilen eğitimde Müşteri Kimdir? Müşteri İlişkilerinin başarı faktörüne etkileri, Müşteri ilişkilerinin evreleri,  iletişimin stratejik amaçları, iyi diyalog vb. konular ele alındı.

İnteraktif bir şekilde gerçekleştirilen eğitim süresince katılımcılar algı yaratmanın Müşteri ilişkileri yönetimindeki önemi hakkında bilgi edinme fırsatı buldular. 

Okunma Sayısı: 163
resim